Thursday, October 23, 2008

verstail sungguh kamu

aku amat pancet, khamis ada test, jumaat pun sama, sepatutnya aku rs cuak tym2 camni (test pkul 10 satg kot, ptg pun ada lg), tp aku tidak..ini realiti kehidupan aku aka budak final sem, xtau la org len camna, tp bg aku mmg la obvious, although esaimen tutorial byk tara mana pun, atau test yg bersepah2, atau fyp yg xsiap lg, atau kelas yg ntah berapa byk dh kantoi (ayin rupad mmg legend part ni, ponteng klas CE xhengat donia, no wonder org panggil dia abg bujang final sem) atau apa2 sja yg so academically involved, tensi btol bila listkn benda2 cmni, tuk mematahkan perasaan tensi dari menerobos ke dalam diri, statement membina diperlukan..

"Chill bro, ada berapa hr je lg kot ko nk ada kt utp ne, so rilek2 sude, buat rajin bule, bukanny bule up dh pun cgpa" bunyi cam org yg patah semangat tp intelligent actually, mengapa? inilah yg dikatakan verstail, sbb kemampuan tuk adapt dlm apa jua situasi terbina di dlm diri, ada kebolehan tuk memutar belit ayat kepada positive manner tone, klu dlm game FM tu, value adaptability dia for sure 20 out of 20, 19 laa paling kurang aku bg, org camni maintain postif, xdeny istilah cuak dan emo xle jwb exam, "donia ja semua nih, akhirat tu yg kekal abadi" klu sembang benda2 spiritual lak mmg la tiba2 jd alim ulama, konsep2 cam tawakkal, tawaduk, fatonah dsb hujung jari jek,wa caya la sama lu


merepek no more, what should you expect from a guy like me that have 2 tests on a single day, hr jumaat lak tu, tolak2 masa tuk semayang jumaat, bermunajat, berzikir dan beratib kepadaNya (aku hanyalah insan yg penuh dosa), ada la sedikit masa yg seciput tuk terus menelaah pelajaran, blogging tetap maintain, tp qualiti dan persembahan dikurangkan, asyik2 nk tulih panjang2 je, toke balak pun bungkuih tikaq, adios bebeh

P/s: aku reckon verstail is not the correct word kn..

2 comments:

Putera Katak said...

seryesly aku xbrape nk paham ng ape ang tulis..tu kot bg aku yg buat verstail tuh...kihkihkih..

anep said...

biar aku dan dia sahaja yg mengerti..