Monday, March 9, 2009

syukur-ku akan nikmat-MU

Aku konfius..rs bersyukur pun ada gak,

Sbb pe?

Tym jln ng adik aku, org igtkan aku yg adik, adik aku yg abg..

Tym jln ng mmbe aku, org igtkn aku gak yg adik, mmbe aku yg abg (celah mn muka sama aku tala phm)

Tym g interviu, akak receptionist xcaye yg aku nk apply position engineer, dia tny “berapa umur adik?”

So pe maksud?

Jelas lagi nyata, aku nmpk muda jgn jeles..hahaha

Ke org len yg nmpk tua?


aku mmg muda, siyes tak tipu



P/s: tak sempat sambung tulih kisah aku di mesir, byk lg mende len nk pk beb , klu nk tgk gmbr di mesir sile klik ini link

19 comments:

Putera Katak said...

anep..fyi, kat tmpt aku, aku paling mude..sekian...

Putera Katak said...

stkt gi mesir xbwk balik souvenir xyah ar...pi raaaa

Mohd Syafiq Rashid said...

baget mude po cek anep haha

Putera Katak said...

anep ng aku mmg nmpk mude..aku mude agi kot..tp robo, ko xleh dlm list ar...tu ko pon paham kan..keh keh keh...

kay-N said...

heee~~saye same ngn anep~~
orang salu kate saye nampk mude!!

gv me 5 anep~~ o/

Mohd Syafiq Rashid said...
This comment has been removed by the author.
Mohd Syafiq Rashid said...

cet xsuke muda2 ni.aku suke nampak matang dan sedikit tua

baru menjadi idaman wanita sebab nampak lebih experienced

hahaha

kerbaurider said...

Acc to research, if one looks young means he's been leading a happy life. If he looks older than his brethren, maknenye his life quite byk things to worry about.

p/s: I look young too!

kdee said...

hahaha..me too!!org slalu ckp aku adik,adik aku kakak..sbb bdn die bsar.haha

Anonymous said...

no komen..
org yg lagi muda dr korg sume neh x ckp byk pon..
lalala~
jgn mara kwn2..
ngeh3

anep said...

aku notice something hasil komen2 kalian semua,

semua perasan bajet muda,
except pekro yg matang la sgt, kahkahkah

anyhow,agree with weizhu,a hepi life makes you look younger..

Putera Katak said...

wz .. happy life ?? u always comment to me regarding PETRONAS ... hahahah ... happy ke tuh ???? maybe ur na***ha make u happy...:P

BAIZURA NATASHA said...

anep~ak da buhsan org asik ckp ak nmpk muda..ak nk org ckp ak nmpk maced weh.kwn2 ak kt tmpt training bnyk ckp ak nmpk maced..bangga~
ak pn besyukur akan nikmat allah.. hehehe~ :p

anep said...

kak bai,
adik setuju beno ng kwn2 akak,
mmg akak nmpk maced pun..huhu

BAIZURA NATASHA said...

haha~supposely ak rs sgt bebangga bila ang address ak s kakak..
tp nada ang tuh cm x sdp lak.. cm sinis2 sket :p
mebi mgkn org x maced suka ckp sinis2 kot :p

anep said...

ala bai,
aku memain je,mn sinis2 pun..

tp btul pe,hg mmg maced..
that's why aku igt hg yg nk kawin dis wiken,:p

luffy said...

Haha....wes...seronoknya sume org nmpk muda (wpon aku nmpk muda jugk)

Aku keje kt mrsm Jasin sbgi cikgu. Antara kenangan yg mcm aku rse xbestnya xnmpk matang. better matang n young.tpi bukn nmpk tua

1. Makcik kantin xbgi aku beli mknn sbb ingt aku cabut prep.
2. Siang2 sume ckp 'smekom cikgu' tpi mlm2 sume usha pelik ala2 budk form 4 bru msuk tujuk otai.

anep said...

lut,
kelakar seyh crita ko,
ala,ko simpan jek jambang cam riyas,sure nmpk tua..

ke ko nk simpan jambang cam rumet?
rs2 aku dia xde jambang kot, muahahaha

BAIZURA NATASHA said...

hak~ada yg nk rs flying kick ak ne.. out of nowhere, bole plak ingt ak yg nk kawen...
ak rs ang sorg je kot antra kwn2 kte yg igt ak nk kawen... ampeh~
ak masih muda dan maced at d same tym :p

wes~ak xleh trima la ble org ckp ang nmpk muda..x sesuai.. :p