Thursday, November 13, 2008

pertama kali di'tagged'

Aku yg di’tagged’

  1. pergi mana2 je, org akan ckp kt aku “you look familiar”, famous public figures look-a-like perhaps
  2. kuat melalut keluar topik ketika bercakap, that’s why aku malas ckp bbyk
  3. suka usap rambut di bawah dagu tym berfikir, not the only one having this habit, med pun sama gak cam aku
  4. suka tgk Martha Stewart Show, aku take note tips2 dia kasi, pastu buat2 pandai dpn mak sendiri
  5. tidur ketika menonton wayang mmg hobi aku
  6. tgk muvi kt pc pun aku suka ‘pause’ tym tgh2 cerita, tido jap, pastu bgn sambung balik
  7. berpeluh tym beli nasi lemak, maybe sbb nasi lemak tu yg panas, atau awek2 situ yg hot, atau mmg aku yg hot no one can’t complain, you judge? wakaka

Org yg men’tagged’ aku

  1. sebut nama ko, org akan relate ng kereta atos
  2. one of the otai taiko in ee, seangkatan ng waty
  3. suara ngko unik, unik bukan bermaksud lunak seperti siti nurhaliza yah
  4. ko ni kuat meronggeng, hidup enjoy abis tp..
  5. scorer dlm exam, nampak cam tak kuat stadi pun tp pandai geliga cam sang kancil
  6. vocab ko power, no wonder aku buleh terikut pakai perkataan ‘hectic’ ko
  7. aishah dan atos, sama2 laju…bukan aku ckp tp org len yg ckp

Org yg aku nk tag

  1. amin
  2. jamel
  3. waty
  4. kn
  5. uena
  6. sakinah
  7. kamu yg sweet itu


16 comments:

Putera Katak said...

huh ??
ang nk tagged aku ??
whaddee..
ape kate kite buat 3 words je tuk tagged..baru pecah pala pikiarq..

Uena said...

wah~~ kene tag ngan anep seyh!!!
malas2.. hahaha
cane neh ehhhh -_-"

Jamel: wah, cm best je wat 3 words for dis tagging thingy neh. k, jamel break d rule plz~

anep said...

aku..tidak..kisah..

Anonymous said...

jawapan itu.. nice~

Anonymous said...

rambut di bawah dagu?
janggut kah itu?
hehehe...

anep said...

kak sue,
ada rambut dua tiga helai je di bwh dagu,
adakah itu dikira janggut jugak,
rs cam tua lak ada janggut..

ash-Q said...

"7. berpeluh tym beli nasi lemak, maybe sbb nasi lemak tu yg panas, atau awek2 situ yg hot, atau mmg aku yg hot no one can’t complain, you judge?.."

lolzzz..adrenalin hang kot yg merangsang metabolisme badan utk cepat berpeluh bila mencuci mata.haha.

Regards,
Penumpang 4 mlm berturut2 v5b-3.1 di musim peperiksaan.

Ps:Comforter hang syok gila.haha..

anep said...

ash-q? haha,igt artist mn ttba komen kt aku,
weh,mohon permisi tuk link blog hang ok..

Unknown said...

huhu.. aneep na tny.. nape name aku kt no 3 ngn no 7 skali? 2 kali tu name aku kuar.. LOL~~~ hahahaha

anep said...

hoho waty,
sweet tu tuk org lain ok,
nk pujian dari aku gak la tuh,
ko tu masuk dlm kategori hot bikin aku berpeluh,
ee hot version of long-legged model,
that's why jalan laju..

Aishah AR said...

waty - perasan gile. no 7 tu aku tp aku buat x tau je

anep - waty hot? dan bisa membuat kau berpeluh? auwww~~

ngahahahaha

mira said...

sapa yang sweet tu anep?

aish.

aku kah?

anep said...

aiseymen,
semua nk ngaku sweet lak,
sapa yg sweet kiut miut comey lotey tu biarlah rahsia aku dan kamu,hahaha,suke la tuh..

kay-N said...

err..lme xbce blog anep..err..tag neh cne??aku xtau pn cne nk tag2 neh..haha..nub gk saye neh~~alaaa..anep..saye nk jd no 7!!

anep said...

huhu kN,
aku pun hentam je tag2 ni,
sesedap rasa..

Unknown said...

waaa~~ cane aku bley ta sedar plak comment dr aneep nie.. huhuhu *blush*